sanelaah

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

The last kiss is the one i'm gonna remember...

Av sanela - 23 oktober 2010 14:52

ändrade planer för ikväll,skulle egentligen på festish hos en tjej som heter malona fast nu blir det tjejkväll hos emelie och janina. vad ska jag ta med mig för film? :o funderar på the proposal för den tyckte annahbabe är en av dom bsta filmer hon sett, så dp måste den la va bra right? ;)

tror fan det får bli den!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanela - 24 oktober 2010 17:48

Allmänt test 1Hur bor du: I villa Brukar du komma i tid: typ aldrig(a' Hur lång är du: 1.68Kan du laga mat: meeh klart ;)Vad jobbar du med/pluggar du: går 9an, sen samhäll elr estet.Vad har du på dig just nu: myskläder :)Har du någon fobi: ormar ...

Av sanela - 24 oktober 2010 17:41

Ni kanske ser att jag tagit bort alla dm gamla inläggen(ite för att de var så många men ändå). och de är för att det hör hemma i det förflutna så jag vill inte ha kvar de och bli påminnd om det. mitt liv har förändrats så himla mkt sen jag startade d...

Av sanela - 24 oktober 2010 17:34

Asså söndagar suger fett måste jag säga. har aldrig roligt då, idag har jag typ kollat på tv och ätit godis. hur kul rää det liksom? min mamma har iaf precis kommit hem från italien(hon kmr där ifrån) hon har hälsat på min gammelmormor som har bliv...

Av sanela - 23 oktober 2010 14:46

Haha, vet ite vad ja gör här riktigt ;) iaf, har sovit hos linish babe och vi var på fest vid ksjön igår sen drog vi vidare till en kille som hette linus. lite jobbigt att gå fram och tbx för när linus föräldrar var på väg hem var vi tvugna att dra...

Av sanela - 8 april 2010 14:41

chacha ! dagen har varit rätt soft , fick ett sms från A igår. höll på att få en hjärtattack. trodde verklgien ite hon skulle svara på mitt sms. jag tror jag ska se om hon vill träffas imon elr ngn annan gång. resten av dagen blir att hänga med j...

Presentation


chacha sööwtishar :*

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards